Klub putnika

  • Putujte sa nama i skupljajte bodove
  • Preporučite nas drugima te tako skupite još bodova
  • Zamijenite bodove za besplatno putovanje ili smanjite ukupnu cijenu putovanja

FAQ

Zašto je naš klub putnika retro?

Od 1.1.2023. u Hrvatsku su uvedeni euri. Osim mnogobrojnih promjena u svakodnevnom životu, djelatnici Putolovca su još jednom sami sebi potvrdili da su puno bolji u organizaciji putovanja nego matematici. Kako naš klub putnika postoji od početka, odlučili smo da efekt uvođenja eura na njega ne djeluje. Tako da – ON OSTAJE U KUNAMA. A kako? Jednostavno! Sada kada kune više nema, onaj tradicionalni tečaj konverzije je 1 EUR = 7,5 kn. Kako je jako puno bodova ostvareno, a još neiskorišteno od prije uvođenja eura odlučili smo ostaviti isti u kunama. Dakle, prema uplaćenim eurima, samo ćemo prema tradicionalnom tečaju konverzije preračunati koliko bodova imate u kunama, to vratiti u eure i možete i dalje normalno koristiti Putolovac bodove! A i ostaje nam nostalgija za našom kunom, pa da je se bar na ovaj način prisjećamo…

Što je Putolovac Putovanja Klub putnika?

Naravno da nismo zaboravili naše najvjernije kupce. Za svaku kunu ( Danas euro… ) koji potrošite u našoj agenciji nagrađujemo vas jednim bodom. Dakle, svaka vam se kupnja vraća te će svako iduće putovanje sa nama biti sve povoljnije! Ostvarite dovoljno bodova koje možete iskoristiti za besplatno putovanje! Preporučite nas drugima te osvojite još kuna na vašem Putolovac Putovanja računu.

Kako sakupljam bodove?

Jednostavno – samo trebate putovati sa nama. Potrebno je na info@putolovac.hr poslati vaše ime i prezime, datum rođenja, email i broj telefona, a mi vas već kod prvog vašeg putovanja sa nama učlanjujemo u Klub Putnika. Također, čim prvi puta putujete sa nama, automatski ste učlanjeni.

Koliko bodova mi nose uplaćeni aranžmani?

Sva kuna potrošena na stranici donosi vam 1 bod (1 EUR = 7,5) kn. Npr. Za uplaćen aranžman od 500 kn (66,66 eura) dobivate 500 bodova. Na svakom našem putovanju biti će istaknuto koliko bodova vam isto putovanje donosi. Kod nekih putovanja će biti moguće osvojiti i više bodova od samog iznosa uplate!

Kolika je vrijednost bodova?

Svakih 100 bodova koje steknete donose vam 1 kn na vašem Putolovac Putovanja računu.

Kako mogu provjeriti stanje svojih bodova?

Nakon svake rezervacije šaljemo Vam potvrdu u kojoj je navedeno i koliko ćete bodova dobiti uplatom tog putovanja. Mi vodimo evidenciju za Vas, u svakom trenutku nam možete poslati email na adresu info@putolovac.hr te saznati trenutno stanje.

Tko dobiva bodove kada nas putuje više?

Nositelj rezervacije, tj. osoba koja je uplatila aranžman. Dogovorno je moguće podijeliti bodove između putnika.

Koliko dugo vrijede skupljeni bodovi?

Bodovi ne ističu nikada. Jednom skupljeni bodovi vrijediti će sve dok ne budu iskorišteni.

Kada mogu početi koristiti bodove?

U onom trenutku kada imate minimalno 5000 Putolovac Putovanja bodova, moguće je zamijeniti bodove za eure. Isto tako, moguće je zamijeniti bodove za cjelokupno putovanje ili nadoplatiti putovanje ukoliko vam fali bodova.

Da li dobivam bodove kada kupim putovanje kod neke od vaših partnerskih agencija?

Nažalost, u ovom slučaju ne dobivate bodove. Ukoliko odaberete putovanje kod neke od naših partnerskih agencija, a putovanje uplatite kod nas, ne ostvarujete nagradne bodove. Dakle, svako putovanje objavljeno u partnerskim agencijama možete uplatiti kod nas. No, ako uplatite kod partnera, što je nama uvijek drago, ulazite u bazu za iduća putovanja.

 

Putolovac Putovanja Klub Putnika Pravilnik

Sudjelovanje i prikupljanje nagradnih bodova 

  1. Putolovac Putovanja Klub Putnika otvoren je za sve putnike sa uplaćenim bilo kojim od aranžmana Putolovca Putovanja. Sudjelovanje u programu je besplatno i dobrovoljno.
  2. Svrha Kluba Putnika je skupljanje nagradnih bodova koje putnik može iskoristiti za besplatno putovanje po odabiru ukoliko za to putovanje ima dovoljan broj kuna na Putolovac Putovanja računu. Uvjet je da je putovanje objavljeno na stranici www.putolovac.hr.
  3. Nagradni bodovi se skupljaju tek prilikom uplate putovanja.
  4. Točan broj bodova koji se osvajaju računa se prema principu: 1 utrošena kuna na portalu donosi 1 nagradni bod. 100 nagradnih bodova znači jednu kunu na vašem Putolovac Putovanja računu. Prilikom slanja završnog pisma/vaučera koje putnici dobivaju neposredno prije svakog putovanja biti će navedeno koliko ste nagradnih bodova osvojili. Navedena e-mail potvrda rezervacije ujedno je i potvrda o osvojenom broju bodova nakon uplate putovanja.
  5. Bodovno stanje za svakog putnika vodi Putolovac Putovanja Klub Putnika. Nagradni bodovi su vezani uz ime i prezime putnika te njegovu email adresu i broj telefona preko kojih vrši rezervacije. Garancija broja bodova je Putolovac Putovanja završno pismo.
  6. Svaki Korisnik u bilo kojem trenutku može dobiti uvid u trenutno stanje ukupno osvojenih bodova slanjem email-a na adresu info@putolovac.hr. Svaki korisnik može i samostalno voditi evidenciju osvojenih bodova, temeljem uplaćenih sredstava u kunskoj protuvrijednosti na račun Putolovca Putovanja ili sukladno broju bodova iskazanom na završnom pismu/vaučeru koje putnici dobivaju neposredno prije svakog putovanja
  7. Evidencija nagradnih bodova koju vodi Putolovac Putovanja osnova su za isplatu nagradnih putovanja, dok su evidencije koje korisnici samostalno vode isključivo za njihovu vlastitu evidenciju i informativne prirode te ne mogu biti osnova za osvajanje nagradnog putovanja.
  8. Nagradni bodovi mogu se koristiti isključivo za plaćanje aranžmana ukoliko putnik ima dovoljno bodova za željeni aranžman. Moguće je iskoristiti određeni iznos bodova za djelomično plaćanje aranžmana objavljenog na internetskim stranicama Putolovca Putovanja uz dodatnu nadoplatu za cjelokupni aranžman.
  9. Nagradni bodovi se mogu iskoristiti isključivo za pokrivanje osnovne cijene aranžmana. Obavezne doplate poput lučkih ili zrakoplovnih pristojbi, fakultativni izleti, opcionalne doplate i svi ostali dodatni troškovi, poput osobnih troškova prilikom putovanja, nisu obuhvaćeni Klubom Putnika te ih nije moguće pokriti nagradnim bodovima.
  10. Maksimalan broj bodova koji je moguće osvojiti prilikom uplate jednog aranžmana nije ograničen. Ako jedna osoba uplaćuje za 20 osoba svi bodovi pripasti će njemu osim ukoliko nije zatraženo drugačije.
  11. Nagradni bodovi nisu prenosivi i moraju se iskoristiti za putovanje na kojemu je putnik osoba koja je prema evidenciji vlasnik bodova. Bodove je moguće iskoristiti i za besplatno putovanje drugih osoba, ali samo ukoliko je i vlasnik bodova jedan od putnika na istom putovanju.
  12. Nagradni bodovi se ne mogu zamijeniti za novac ili druge oblike nagrada, već ih je moguće zamijeniti samo za besplatna putovanja objavljena na internetskim stranicama Putolovca Putovanja.
  13. Jednom iskorištene bodove nije moguće ponovo iskoristiti. U slučaju da putnik nije u mogućnosti otputovati na putovanje koje je rezervirao iskorištavanjem dovoljnog broja prikupljenih bodova, nije moguće otkazati putovanje i ponovo iskoristiti iste bodove za rezervaciju nekog drugog putovanja.

Uvjete Kluba Putnika potpisuje direktor turističke agencije Putolovac Putovanja d.o.o za usluge.