Česta pitanja

Česta pitanja

Što moram znati kod putovanja koje uključuje let zrakoplovom?

Putnici su obavezni poštovati dogovoreno vrijeme sastanka s pratiteljem putovanja u zračnoj luci. Uobičajeno je dva sata prije polaska zrakoplova zbog podjele putne dokumentacije. Zakašnjeli putnici  mogu naići na  zatvoren avio-šalter i ostati bez mogućnosti da se ukrcaju u zrakoplov! Molimo vas da obratite posebnu  pažnju na sigurnosne odredbe putovanja zrakoplovom koje se odnose na npr. ograničenje unosa tekućine, nemogućnost prijevoza baterija u prtljazi koju predajete, veličina ručne prtljage, dopuštenu ukupnu težina prtljage, itd.. Na od vas odabranom prodajnom mjestu dobit ćete detaljne informacije o pitanjima vezanim uz sigurnosne propise koji se striktno primjenjuju u zračnom prometu. Ime i prezime putnika koje je uneseno u ugovor o turističkom paket aranžmanu sklopljenom sa agencijom, koristi se za izdavanje zrakoplovnih karata, a potpuna je odgovornost putnika upis i davanje  točnih podataka .U slučaju promjene imena ili prezimena putnik snosi troškove izdavanja nove zrakoplovne karte. Ime i prezime moraju biti istovjetni podacima o imenu i prezimenu u putovnici.

Što trebate znati kada je u pitanju sigurnost (novac, dragocjenosti)?

Preporuka je nositi novac na putovanje u za to predviđenom pojasu za novac, maloj torbici uz tijelo i slično. a kreditne kartice i dokumente rasporediti na više različitih mjesta. Nadalje uputno je imati fotokopije svih važnijih dokumenata odvojene pritom od originala, naravno. Budući da niti jedan hotel u svijetu ne preuzima odgovornost za novac i dragocjenosti ostavljene u vašoj hotelskoj sobi, preporučamo vam najam sefa u hotelu.

Je li isplativije promijeniti valutu u zemlji destinacije ili prije putovanja?

U pravilu je isplativije promijeniti novac u valute zemalja u koje putujete prije početka putovanja u našim bankama ili mjenjačnicama. Pravilo je da inozemne mjenjačnice i banke uzimaju znatno veće postotke provizije od onih uobičajenih u našoj zemlji. Izbjegavajte velike novčanice od npr. 200 ili 500 €: Biti će ih vrlo teško usitniti, a nerijetko ih je moguće razmijeniti samo u bankama, dok ih dobar dio trgovina uopće ne prima. Iako je plaćanje kreditnim karticama u europskim zemljama vrlo rašireno, preporučujemo u svakom slučaju imati i nešto gotovog novca u valuti zemlje u koju putujete.

Što moram znati o putnim dokumentima i vizama?

Prije početka putovanja provjerite valjanost vaših putnih dokumenata. Za neke destinacije je potrebna viza. Putolovac Putovanja vrši uslugu pribavljanje viza, uz doplatu, ali nije odgovoran za nedobivanje vize za željenu destinaciju.

Uključuje li moje putovanje i zdravstveno osiguranje?

U destinacijama s drugačijim klimatskim uvjetima postoji mogućnost da će Vam zatrebati liječnička pomoć. Svakako prije polaska na put provjerite s vašim liječnikom o mogućim potrebama ili lijekovima koje bi trebali ponijeti tijekom putovanja. Za neke destinacije potrebno je i cijepljenje. Točne informacije možete dobiti direktno kod Zavoda za javno zdravstvo o svim cjepivima ili medikamentima potrebnim za pojedinu destinaciju. Za Vas smo u cijenu nekih aranžmana već uključili i zdravstveno osiguranje.

Što dodatno plaćam na destinaciji?

Cijene navedene uz pojedine programe služe kao orijentacija i informacija i ujedno Vam daju ideju o tome koliko dodatnog novca za takve sadržaje treba ponijeti. Tijekom godine moguće su promjene cijena – mi, kao organizator putovanja, nemamo utjecaja na isto i ne odgovaramo za moguće promjene.

Koji su načini plaćanja aranžmana?

  • Gotovina, internet bankarstvo, opće uplatnice (30% akontacije prilikom rezervacije, ostatak najkasnije 30 dana prije putovanja)
  • Kreditne kartice: jednokratno (Maestro, Master Card, Visa, Visa Electron, Premium Visa, Diners, Discover)
  • Kreditne kartice: Obročno u poslovnici na POS aparatu (Diners na 12 rata, Visa I Mastercard Erste Banke na 12 rata, MasterCard, Visa, Visa Gold Zagrebačke banke do 24 rate – vrijedi za sve kreditne I debitne kartice)
  • Plaćanje Visa Premium karticom na rate – do 12 rata – u partnerskoj agenciji po dogovoru sa prodajnim agentom
  • Cijene objavljene na web stranici agencije su cijene izražene sa obračunatim popustom od 5% za jednokratno plaćanje.
  • Za sva obročna plaćanja od 2-24 rata agencija obračunava manipulativne troškove u iznosu od 5%
  • On-line plaćanje karticama putem sustava CORVUS PAY
  • ONLINE Diners na 12 rata, Visa I Mastercard Erste Banke na 12 rata, MasterCard, Visa, Visa Gold Zagrebačke banke do 24 rate
  • ONLINE Ostalim karticama jednokratno

Klijentima odobravamo do max 5 % popusta na jednokratno gotovinsko plaćanje aranžmana u organizaciji Putolovac Putovanja turističke agencije d.o.o.

NAČIN OBRAČUNA POPUSTA

  • popust se može odobriti isključivo prilikom, odnosno na dan rezervacije aranžmana
  • popust se obračunava na redovne cijene odgovornog organizatora Putolovac Putovanja d.o.o.
  • popust se ne odobrava na first minute, last minute i akcijske cijene
  • popust se obračunava na osnovnu cijenu aranžmana
  • popust se ne obračunava na doplate kao što su: avio takse, lučke pristojbe, boravišne pristojbe, doplate za večere, transfere, i sl.
  • popust se ne može zbrajati s drugim popustima kao što su: popust za mladence, popust za mlade, različiti voucheri s popustima i sl.
  • popust se ne može odobriti na kupnju ulaznica, avio karata, niti aranžmana alternativnih organizatora
  • minimalan iznos rezervacije na koji se odobrava popust je 150 €

Zašto moram platiti uslugu rezervacije?

Naplata usluge rezervacije predstavlja uobičajenu praksu u zemljama Europske Unije, te podrazumijeva naknadu za usluge koju klijentima pružamo prilikom izbora, kupnje i realizacije turističkih paket aranžmana. Usluga rezervacije naplaćuje se od 1.6.2011. godine, a odredbu je donijela UHPA (iznos se naplaćuje na sve aranžmane osim aviokarte, ulaznice za koncerte i sportska događanja te jednodnevne izlete).

Zašto ne mogu rezervirati bez uplate dok putovanje nije garantirano?

Uplata je naša sigurnost da će putnik zaista ići na određeno putovanje. U protivnom, putnik se u međuvremenu može predomisliti, te ukoliko postoji više takvih putnika, naš autobus, avion ili hotel mogu ostati prazni.

Što se događa s mojim uplaćenim novcem ako stornirate putovanje?

Ukoliko stranke uplate, a određeno putovanje se stornira od strane organizatora putovanja, iznos u vraćamo na karticu kojom je stranka platila (ili na tekući račun ukoliko je stranka platila gotovinom). Novac također možemo prebaciti za neko drugo putovanje.

Što ako otkažem putovanje, a nemam policu osiguranja od otkaza?

U tom se slučaju primjenjuju otkazni uvjeti iz Općih uvjeta.

 

Mogu li kupiti policu zdravstvenog osiguranja bez drugih usluga?

Putolovac Putovanja nudi kupnju police zdravstvenog osiguranja, u ovom trenutku to se odnosi na UNIQA OSIGURANJE

Nudite li poklon bonove za putovanje?

U poslovnicama Putolovac Putovanja d.o.o. je moguće kupiti poklon bonove za putovanje. Bonovi traju do 6 mjeseci za putovanje po izboru i nije ih moguće unovčiti. Mogu se iskoristiti za sve aranžmane osim za kupnju ulaznica i avio karata.