Klub putnika

  • Putujte sa nama i skupljajte bodove
  • Preporučite nas drugima te tako skupite još bodova
  • Zamijenite bodove za besplatno putovanje ili smanjite ukupnu cijenu putovanja

FAQ

Što je Putolovac Klub putnika?

Naravno da nismo zaboravili naše najvjernije kupce. Za svaku kunu koju potrošite u našoj agenciji nagrađujemo vas jednim bodom. Dakle, svaka vam se kupnja vraća te će svako iduće putovanje sa nama biti sve povoljnije! Ostvarite dovoljno bodova koje možete iskoristiti za besplatno putovanje! Preporučite nas drugima te osvojite još kuna na vašem Putolovac računu.

Kako sakupljam bodove?

Jednostavno – samo trebate putovati sa nama. Potrebno je na [email protected] poslati vaše ime i prezime, datum rođenja, email i broj telefona a mi vas već kod prvog vašeg putovanja sa nama učlanjujemo u Klub Putnika.

Koliko bodova mi nose uplaćeni aranžmani?

Svaka kuna potrošena na stranici donosi vam 1 bod. Npr. Za uplaćen aranžman od 500kn dobivate 500 bodova. Na svakom našem putovanju biti će istaknuto koliko bodova vam isto putovanje donosi. Kod nekih putovanja će biti moguće osvojiti i više bodova od samog iznosa uplate!

Kolika je vrijednost bodova?

Svakih 100 bodova koje steknete donose vam 1 kn na vašem Putolovac računu.

Kako mogu provjeriti stanje svojih bodova?

Nakon svake rezervacije šaljemo Vam potvrdu u kojoj je navedeno i koliko ćete bodova dobiti uplatom tog putovanja. Mi vodimo evidenciju za Vas, u svakom trenutku nam možete poslati email na adresu [email protected] te saznati trenutno stanje.

Tko dobiva bodove kada nas putuje više?

Nositelj rezervacije tj .osoba koja je uplatila aranžman. Dogovorno je moguće podijeliti bodove između putnika.

Koliko dugo vrijede skupljeni bodovi?

Bodovi ne ističu nikada. Jednom skupljeni bodovi vrijediti će sve dok ne budu iskorišteni.

Kako dobivam bodove kada Putolovac  preporučim prijatelju?

Prilikom rezervacije potrebno je navesti ime i prezime preporučitelja. Vaš prijatelj će dobiti puni iznos bodova koje mu pripadaju dok će vama pripasti 20% bodova od uplaćenog iznosa vašeg prijatelja. Npr. Ako vaš prijatelj uplati aranžman od 500kn on će dobiti 500 bodova dok ćete vi dobiti 100 bodova. Bodove je također moguće zatražiti telefonski na osnovu uplate aranžmana od strane vašeg prijatelja.

Kada mogu početi koristiti bodove?

U onom trenutku kada imate minimalno 5000 Putolovac bodova, moguće je zamijeniti bodove za kune. Isto tako, moguće je zamijeniti bodove za cjelokupno putovanje ili nadoplatiti putovanje ukoliko vam fali bodova.

Da li dobivam bodove kada kupim putovanje na partnerskom portalu Putolovca www.popustplus.hr ili kod neke od vaših partnerskih agencija?

Naravno da dobivate. U trenutku kada postajete naš putnik postajete i član Kluba putnika. Ukoliko odabaerete putovanje kod neke od naših partnerskih agencija a putovanje uplatite kod nas, također ostvarujete nagradne bodove. Dakle svako putovanje objavljeno u partnerskim agencijama možete uplatiti kod nas.

Koje su Putolovac partnerske agencije?

Gotovo sve 🙂 Atlas, Kompas, Palma travel, Mondo travel, Bravo putovanja, Idea putovanja, Atlantis Travel, Panturist, Svijet putovanja, Adrijana putovanja, Toptours, Smart Travel, Nikal, Best travel, Calypso travel…. i mnogi drugi.

Putolovac Klub Putnika Pravilnik

Sudjelovanje i prikupljanje nagradnih bodova 

  1. Putolovac Klub Putnika otvoren je za sve putnike sa uplaćenim bilo kojim od aranžmana Putolovca. Sudjelovanje u programu je besplatno i dobrovoljno.
  2. Svrha Kluba Putnika je skupljanje nagradnih bodova koje putnik može iskoristiti za besplatno putovanje po odabiru ukoliko za to putovanje ima dovoljan broj kuna na Putolovac računu. Uvjet je da je putovanje objavljeno na stranici www.putolovac.hr
  3. Nagradni bodovi se skupljaju tek prilikom uplate putovanja.
  4. Točan broj bodova koji se osvajaju računa se prema principu: 1 utrošena kuna na portalu donosti 1 nagradni bod. 100 nagradnih bodova znači jednu kunu na vašem Putolovac računu. Prilikom slanja zavšnog pisma/vaučera koje putnici dobivaju neposredno prije svakog putovanja biti će navedeno koliko ste nagradnih bodova osvojili. Navedena e-mail potvrda rezervacije ujedno je i potvrda o osvojenom broju bodova nakon uplate putovanja.
  5. Bodovno stanje za svakog putnika vodi Putolovac Klub Putnika. Nagradni bodovi su vezani uz ime i prezime putnika te njegovu email adresu i broj telefona preko kojih vrši rezervacije. Garancija broja bodova je Putolovac završno pismo.
  6. Svaki Korisnik u bilo kojem trenutku može dobiti uvid u trenutno stanje ukupno osvojenih bodova slanjem email-a na adresu [email protected] . Svaki korisnik može i samostalno voditi evidenciju osvojenih bodova, temeljem uplaćenih sredstava u kunskoj protuvrijednosti na račun Putolovca ili sukladno broju bodova iskazanom na završnom pismu/vaučeru koje putnici dobivaju neposredno prije svakog putovanja
  7. Evidencija nagradnih bodova koju vodi Putolovac osnova su za isplatu nagradnih putovanja, dok su evidencije koje korisnici samostalno vode isključivo za njihovu vlastitu evidenciju i informativne prirode te ne mogu biti osnova za osvajanje nagradnog putovanja.
  8. Nagradni bodovi mogu se koristiti isključivo za plaćanje aranžmana ukoliko putnik ima dovoljno bodova za željeni aranžman. Moguće je iskoristiti određeni iznos bodova za djelomično plaćanje aranžmana objavljenog na internetskim stranicama Putolovca uz dodatnu nadoplatu za cjelokupni aranžman.
  9. Nagradni bodovi se mogu iskoristiti isključivo za pokrivanje osnovne cijene aranžmana. Obaveze doplate poput lučkih ili zrakoplovnih pristrojbi, fakultativni izleti, opcionalne doplate i svi ostali dodatni troškovi, poput osobnih troškova prilikom putovanja, nisu obuhvaćeni Klubom Putnika te ih nije moguće pokriti nagradnim bodovima.
  10. Maksimalan broj bodova koji je moguće osvojiti prilikom uplate jednog aranžmana nije ograničen. Ako jedna osoba uplaćuje za 20 osoba svi bodovi pripasti će njemu osim ukoliko nije zatraženo drugačije.
  11. Nagradni bodovi nisu prenosivi i moraju se iskoristiti za putovanje na kojemu je putnik osoba koja je prema evidenciji vlasnik bodova. Bodove je moguće iskoristiti i za besplatno putovanje drugih osoba, ali samo ukoliko je i vlasnik bodova jedan od putnika na istom putovanju.
  12. Nagradni bodovi se ne mogu zamijeniti za novac ili druge oblike nagrada, već ih je moguće zamijeniti samo za besplatna putovanja objavljena na internetskim stranicama Putolovca.
  13. Jednom iskorištene bodove nije moguće ponovo iskoristiti. U slučaju da putnik nije u mogućnosti otputovati na putovanje koje je rezervirao iskorištavanjem dovoljnog broja prikupljenih bodova, nije moguće otkazati putovanje i ponovo iskoristiti iste bodove za rezervaciju nekog drugog putovanja.

Uvjete Kluba Putnika potpisuje direktor turističke agencije Putolovac d.o.o za usluge.